Keyboard and Mouse

קהילת שיווק

Mbgu

הכירו את קהילת שיווק

מהות הקהילה

קהילת Mbgu, עוסקת בעולמות השיווק לרבות אסטרטגיה, תקשורת, פרסום, יח"צ, קידום מכירות ועוד. 

אנו מאמינים כי הנכס הגדול ביותר הוא היכולת להכיר ולמנף קשרים בין הבוגרים לבין הסביבה העסקית בישראל.

 

קהילת MNC הינה חלק ממועדון הבוגרים של הפקולטה לניהול ובו 17,000 חברים וכחלק בלתי נפרד מפעילות הקהילה ייקחו בה חלק גורמי מפתח שהינם בוגרי הפקולטה אך גם אנשים מהקהילה העסקית.

Image by Austin Chan

מטרות הקהילה

הקהילה הוקמה מתוך מטרה לאפשר לבוגרי הפקולטה לניהול ע"ש גילפורד גלייזר המשולבים בתעשיית השיווק או מתעניינים בעולמות תוכן אלו להשיג את הדברים הבאים:

  • לצבור ידע וכלים פרקטיים עדכניים

  • לזהות הזדמנויות לשיתופי פעולה ואפיקי תעסוקה באמצעות מערך קשרים איכותי 

  • לתרום לקידום המקצועי והפיתוח האישי של כל בוגרת ובוגר.

בין הפרויקטים שתקדם הקהילה

לצורך קידום הידע, חשיפה לכלים, הכשרה ואפשרויות לקידום מקצועי, תקיים הקהילה 

  • הרצאות מעוררות השראה המשלבות את הקהל.

  • סדנאות עם גורמי בעלי ניסיון רב מהתעשייה בהם יחשפו המשתתפים לכלים בעולם השיווק.

  • ייווצר מאגר הרצאות מקוונות קצרות עם קישורים רלוונטיים לכלים.

  • הקהילה תפעל להקמת מאגר מנטורים שיאפשר יצירת רשת שתוביל לתמיכה של בוגרים בעלי ניסיון המעוניינים לחלוק מהידע ומערך הקשרים לבוגרים שיכולים להשתמש בכלים אלו לקידום מטרותיהם. הפעילות תתבסס על זמינותן של שני הצדדים.

  • בוגרים שיהיו מעוניינים יוכלו לחלוק מניסיונם גם בפרויקטים הממוקדים בסטודנטים במהלך לימודיהם.

לצורך פיתוח מעגל הקשרים של הבוגרים, יתבצעו כחלק בלתי נפרד מכל פעילות של הקהילה, תהליכי נטוורקינג לרבות:

  • הקמת פורום מקוון הזדמנויות המועלות על ידי הבוגרים (מקוון - קבוצתי)

  • אירועי "מועדון ארוחת הבוקר" - מפגשים פיזיים בהם ייקחו חלק עשרות משתתפים ויכללו הרצאות יישומיות קצרות והרבה מאוד הזדמנויות למפגשים בלתי אמצעיים.  (פיזי - קבוצתי) 

  • אירועי Open Stage בהם תינתן לכל בוגר הזדמנות להציג כיווני פעולה חדשניים, אפשרויות לשיתופי פעולה ועוד. (מקוון / פיזי) להיכרות עם אנשי מפתח בתעשיה, שותפים פוטנציאליים וכיו"ב. 

  • אירועי Speedating להיכרות בין הבוגרים לבין עצמם ובינם לבין גורמי מפתח בתעשיה

חלק לא מבוטל מפעילות הקהילה יתבצע באופן מקוון.

בין הפעילויות אותם תקדם הקהילה בשנת פעילותה הראשונה באפיקים המקוונים נכללים הדברים הבאים: 

  • יצירת חשיפה ברשתות חברתיות (פייסבוק ו/או) לינקדאין בה יוצגו הזדמנויות עסקיות, קישורים לכלים ופריטי מידע, אירועים ועוד.

  • אירועי הרצאות / סדנאות  ב-Zoom

  • הקמת פלטפורמת תוכן מקוונת – פורום הזדמנויות שיועלו על ידי הבוגרים

אירועים שהתקיימו

מוזמנים ללחוץ כאן ולצפות באירוע המלא ששודר ב-Facebook live של מועדון הבוגרים

אירוע קהילת שיווק
מועדון הבוגרים - קהילת שיווק, נרגש להזמין אתכם להרצאת אונליין בזום, בנושא שימוש בדאטה בשיווק אנו מארחים את: אסף רותם- מנהל השיווק של אתר וויקס ואת דנה כהן- סמנכ"לית שיווק של חברת דל נתראה בזום ב 28.4, בשעה 19:30 מחכים לראותכם
28 באפר׳, 19:30

ד"ר ענב פרידמן

מרצה במחלקה לניהול

תחומי המחקר שלה הם התנהגות צרכנים, שיווק מגדרי ושיווק חברתי

Enav-Friedman.jpg

ד"ר מירב ויס-סידי

חוקרת בפקולטה לניהול בתחום של ההשלכות הרגשיות של התנהגות פרו-חברתית בתרבויות שונות

בעברה הייתה מתכננת וקניינית מדיה של חברת P&G, יועצת אסטרטגיה שיווקית בחברת SQUIRCAL והקימה סטרט-אפ

מירב ויס-סידי.jpg

נטע יהל מרקוס

סמנכ"לית שיווק של קבוצת הדסטארט

בעברה היתיה מנהלת שיווק בארגון "לתת", חברת מטרנה וביקב מרקוס

נטע יהל מרקוס.jpg